Scream Queens
Scream Queens er en antologiserie indenfor genren gyserkomedie med Ryan Murphy, Brad Falchuk, Ian Brennan og Dante Di Loreto. Den første del er centreret omkring et universitetsområde, der rystes af en række mord.