The Secret Lives of Mormon Wives
En gruppe mormon-mor-influenceres skandaløse verden imploderer, da de havner i en swinger-sexskandale, der trækker overskrifter verden rundt. Deres søsterskab er rystet i dets grundvold. Tro, venskab og renommé er alt sammen på spil.