Predator - Jagten er begyndt
Under en mission i en mellemamerikansk jungle bliver et team af kommandosoldater under ledelse af major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) jaget af en voldsom overjordisk kriger.
Major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) leder en gruppe kommandosoldater, der er på udkig efter allierede, der er blevet taget til fange af guerillasoldater i den latinamerikanske jungle. Selvom det først virker som en vellykket mission, sker der pludselig noget forfærdeligt og uforklarligt: En efter en bliver mændene dræbt af en nådesløs, usynlig og tilsyneladende ustoppelig overjordisk fjende.