An Almost Christmas Story
An Almost Christmas Story følger Moon, en nysgerrig, ung ugle, som uventet befinder sig i et juletræ, der er på vej til Rockefeller Plaza. Under sine bestræbelser på at slippe ud af den hektiske storby bliver Moon ven med en ensom, lille pige ved navn Luna. Sammen oplever de et hjertevarmt eventyr på deres rejse hjem til deres forældre.
An Almost Christmas Story følger Moon, en nysgerrig, ung ugle, som uventet befinder sig i et juletræ, der er på vej til Rockefeller Plaza. Under sine bestræbelser på at slippe ud af den hektiske storby bliver Moon ven med en ensom, lille pige ved navn Luna. Sammen oplever de et hjertevarmt eventyr, idet de opdager juletidens magi, og der opstår et umage venskab mellem dem på deres rejse hjem til deres forældre.