Breaking2
Efter seks måneders videnskabeligt avanceret træning forsøger tre af verdens bedste distanceløbere at bryde to timers grænsen. Disse pionerer tager på en global løbetur og forsøger at skrive historie ved at teste i vindtunneller og løbelaboratorier i USA til balancetræning i hverdagen i Østafrika til det endelige hjertepumpende løb i Italien.