Brokatastrofen i Genova
Fortællingen om det tragiske kollaps af Morandi-broen i Genova, hvor 43 mennesker mistede livet. Historien begynder med en kronologisk rekonstruktion af katastrofen i flere scener, der viser kritiske øjeblikke i kollapset.
Fortælllingen om det tragiske kollaps af Morandi-broen i Genova, hvor 43 mennesker mistede livet. Historien begynder med en kronologisk rekonstruktion af katastrofen i flere scener, der viser kritiske øjeblikke i kollapset. Gennem vidnesbyrd fra de overlevende snor vi os tilbage gennem scenerne for at analysere årsagerne og begivenhederne op til tragedien. Det ender med vidnesbyrd fra dem, der berøres af katastrofen, efterfulgt af en debat om de teknologiske fremskridt, der skal forhindre lignende katastrofer i fremtiden.