Notre Dame: Kampen mod infernoet
Den 15. april 2019 brød verdens mest berømte domkirke i brand under en påskemesse. Notre Dame de Paris stod i flammer på få minutter, mens de heltemodige, franske brandmænd kæmpede en episk kamp. Igennem eksklusivoptagelser og interviews oplever vi Paris' brandvæsen og politi, mens de sætter livet på spil for at redde denne historiske bygning.