Chip og Chap - Nøddepatruljen
Chip og Chap lever blandt tegnefilmsfigurer og mennesker i nutidens Los Angeles, men deres liv er helt anderledes nu. Det er årtier siden, at deres succesfulde tv-serie blev aflyst, og de tidligere venner er gået hver til sit, så da en tidligere medvirkende på mystisk vis forsvinder, må de påtage sig deres Rescue Rangers-detektivroller for at redde deres ven.
Et comeback efter 30 år. "Chip og Chap - Nøddepatruljen" viser de tidligere tv-stjerner fra Disney Afternoon i nutidens Los Angeles. I denne blanding af live-action og computeranimation bor Chip og Chap blandt tegnefilmsfigurer og mennesker i nutidens Los Angeles, men deres liv er helt anderledes nu. Det er årtier siden, at deres succesfulde tv-serie blev aflyst, og Chip (stemme af John Mulaney) lever nu et liv i forstædernes sikkerhed som forsikringssælger. Chap (stemme af Andy Sandberg) har i mellemtiden fået CGI-kirurgi og arbejder på tegneseriekonferencer, desperat efter at genopleve sine storhedsdage. Da en tidligere medvirkende på mystisk vis forsvinder, må Chip og Chap lappe på deres ødelagte venskab og igen tage deres Rescue Rangers-detektivroller i brug for at redde deres ven.