Just Wright
En fysioterapeut finder ud af, at hendes drøm er at træne New York Knicks, da hun behandler og forelsker sig i deres stjernespiller, men hun mister ham næsten til sin smukke kusine, som kun er ude efter pengene.
Queen Latifah og Common leverer en slam-dunk inden for underholdning i denne charmerende historie om øreringe, håb og kærlighed. Leslie Wright (Latifah) er en meget ærlig fysioterapeut, som får et drømmejob, hvor hun skal arbejde sammen med den skadede NBA-stjerne Scott McKnight (Common). Leslie får ikke kun Scott i form, hun forbedrer hans spil. Alt går godt… indtil Leslie forelsker sig i ham. Da han ikke er klar over hendes følelser, er Scott sammen med Morgan (Paula Patton), Leslies sexede og forførende veninde. Med risiko for at miste alt skal Leslie finde ud af, om hun og Scott er noget for hinanden.