Peninsula
Peninsula dykker ned i både historie og nutid for surfing i Italien og udforsker kystlinjen og den passionerede kultur. Filmen er optaget på 35 mm-, 16 mm- og 8 mm smalfilm og indeholder eksklusivt arkivmateriale og indsigt fra italienske surfingpionerer. Dokumentaren er instrueret af Luca Merli og fremviser den italienske surferrejse med bidrag fra et talentfuldt team og kunstnere til lydsporet.