Behind the Tide
Behind The Tide dykker ned i livet hos kreative surfere, der lever af deres passion og indfanger deres historier på tværs af Australien, Cornwall og Frankrig. Den tilbyder et unikt perspektiv på surferkulturen og fremhæver individer, der arbejder uden for mainstreamen. Fra formgivere til fotografer illustrerer filmen, hvordan surfing overgår geografiske og kulturelle grænser.