Nausicaa
Drøm dig væk på en surftur gennem Middelhavet og omfavn eventyr, natur og enkelhed. Følg Onde Nostre Crew, der krydser havet og opdager venskabets historier, jagten på perfekte bølger og skønheden af flygtige øjeblikke. Oplev essensen af at være i symbiose med havet.