Rise
“Rise” er baseret på den triumferende sande historie om den bemærkelsesværdige familie, der gav NBA-ligaen dens første tre brødre, der alle vandt mesterskabstitler: Giannis og Thanasis Antetokounmpo for Milwaukee Bucks og Los Angeles Lakers-spilleren Kostas Antetokounmpo, samt deres yngre bror Alex.