The Last Duel
Jodie Comer er tryllebindende i denne fortælling om forræderi og hævn skabt af den visionære instruktør Ridley Scott, som foregår i Frankrig i det 14. århundrede. I filmen, der er baseret på sande begivenheder, ser vi Matt Damon og Adam Driver som vennerne Jean de Carrouges og Jacques le Gris, to riddere, som må kæmpe til døden, efter de Carrouges kone (Comer) anklager le Gris for voldtægt.