Zombi-Thon med Familien Green i storbyen
Familien Green samles for at fejre trilogien af ZOMBIES-filmmusicals med en specialudgave med ZOMBIES-tema. Showet tager en drejning, da Bedste lurer ZOMBIES-stjernerne Milo Manheim og Meg Donnelly til at fejre dem med dem!