80erne: Et grundlæggende årti
I denne globale kæmpedokumentar fortæller National Geografic om 80’erne som aldrig før. En episk rutschebanetur gennem utrolige arkiver og dramatisk rekontruktion, 80'erne indeholder interviews med musik- og filmstjerner såvel som kæmper inden for teknologi, forretning, medier og politik. Verden lærte at leve, arbejde og lege på helt nye måder i 80'erne. Vi bringer dig ti år med halsbrækkende innovation, glamour, success og ambitioner, alt sammen gennem fascinerende trends. Dette var tiden, hvor pionererne skabte den verden, vi har i dag. Vekommen tilbage til 80'erne.