Brawn: The Impossible Formula 1 Story
Keanu Reeves fortæller en af de største sagaer i Formel 1's historie. Gennem interviews med Ross Brawn og højtærede racerikoner som Jenson Button og Rubens Barrichello afsløres alt i denne gribende serie i fire dele. Fra dannelsen af Brawn GP ser vi deres bemærkelsesværdige rejse gennem strategiske manøvrer og finansielle prøvelser under en exceptionel kompetitiv tid i sportens historie.