Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders, handler om en specialenhed inden for FBI, hvis opgave er at løse forbrydelser og redde amerikanere, der er i fare i udlandet.
Criminal Minds: Beyond Borders, handler om en specialenhed inden for FBI, hvis opgave er at løse forbrydelser og redde amerikanere, der er i fare i udlandet. I spidsen for den internationale indsatsstyrke står Jack Garrett, der har arbejdet for FBI i 20 år. Derudover inkluderer teamet Clara Seger, Matthew Simmons, Russ “Monty” Montgomery og Mae Jarvis. Disse exceptionelle agenter har viet deres liv til at bringe amerikanske statsborgere sikkert hjem ved at profilere og identificere forbrydere, der huserer udenfor USA’s grænser.