High Fidelity
Denne serie er en ny bearbejdelse af Nick Hornbys roman High Fidelty fra 1995. Serien handler om Rob, den kvindelige ejer af en pladeforretning. Rob mindes sine forliste forhold gennem musik og popkultur.