The Inhumans
Efter den royale familie af Inhumans er blevet splittet af en militærgruppe, slipper de med nød og næppe til Hawaii hvor de bliver modtaget med overraskende interaktioner med en frodig verden og menneskeheden omkring dem. Nu skal de finde en måde at genforenes med hinanden på og vende tilbage til deres hjem før deres måde at leve på, er ødelagt forevigt.