Last Man Standing
I serien møder vi Tim Allen der spiller Mike Baxter, en lykkeligt gift far til tre døtre, som forsøger at beholde sin mandighed i et hus fyldt med kvinder. Han søger tilflugt på sit arbejde som marketingdirektør i Outdoor Man-butikken samt i sin vlog, som han bruger til at lufte sine mange holdninger – som ofte ikke har noget med butikkens varer at gøre.
Mike Baxter, en lykkeligt gift far til tre døtre, forsøger at beholde sin mandighed i et hus fyldt med kvinder. Mike forsøger at flygte fra alt dramaet derhjemme gennem sit arbejde i Outdoor Man-butikken, en sportsbutik hvor han er marketingdirektør. Han søger også tilflugt i sin Outdoor Man vlog, som han bruger til at lufte sine holdninger – som ofte ikke har noget med butikkens varer at gøre. Når han burde sælge mountainbikes eller kajakker, ender han i stedet med at snakke om miljøet, sundhedspleje, politik eller andre emner, han kommer i tanker om.