Den Lille Havfrue
Følg havfruen Ariel, hendes far, kong Triton, hendes søstre samt krabben Sebastian og fisken Tumle. Med hjælp fra familie og venner er der intet, hun ikke kan klare, selv ikke den onde havheks Ursula.
Som opfølgning på den enorme succes, der gjorde Den Lille Havfrue til en af de mest elskede Disney-film nogensinde, kommer nu TV-serien med samme avancerede animationer og sjove, farverige figurer, som begejstrede biografpublikum i hele verden. Vi møder alle de populære figurer igen, herunder naturligvis havfruen Ariel, men også den kække krabbe Sebastian, som havner i problemer helt op til kløerne. Vi skal også hilse på en række nye figurer, som Ariel møder, når hun kaster sig ud i en hel sæson fyldt med nye eventyr i undervandsbyen Atlantica.