Mayans M.C.
Ezekiel "EZ" Reyes er et nyt medlem i Mayans M.C.-afdelingen, der skal skabe sig en ny identitet i den by, hvor han engang var lykkens pamfilius med den amerikanske drøm inden for rækkevidde.