Fantasiens Flyttemænd
Fest Fantasiens Flyttemænd, Disney Juniors favoritband for børnehavebørn! Rich, Scott, Dave og Smitty arbejder sammen og brainstormer idé-lageret for at løse "idé-nødstilfælde" med deres venner Nina og flagermusen.
Fest Fantasiens Flyttemænd, Disney Juniors favoritband for børnehavebørn! Rich, Scott, Dave og Smitty er brainstormere, der arbejder i et idé-lager og brainstormer for at løse "idé-nødstilfælde" med deres venner Nina og flagermusen. Hvert afsnit byder på originale sange af bandet.