Save our Squad with David Beckham
David Beckham kommer hjem. Igennem en sæson går David sammen med en klub fra Østlondon – Westward Boys – som spiller i den liga, hvor alting begyndte for ham som dreng, Echo Premier League. Westward har ikke vundet én eneste kamp hele sæsonen, og de er i fare for at rykke ned. David har en stor opgave foran sig. Kan han redde klubben?