Soy Luna
Da hun flytter ind hos sine adoptivforældre i Buenos Aires, opdager Luna, at kærlighed overvinder tid og afstand. Hun er en kvik pige, der blev forladt som spæd af grunde, der ikke e, som de virker. Når hun vokser op, møder hun folk fra forskellige baggrunde, der kan bringe hende tættere på hendes rødder. I mellemtiden vil lidenskab, venskab og kærlighed holde hende på den sti, hun har valgt at følge.