Star Wars: Droids
År før de møder Luke Skywalker, strejfer jeres yndlings Star Wars-droider rundt i galaksen på spændende eventyr drevet af nervepirrende farer… og hylende morsom sjov! Slut dig til R2-D2 og C-3PO i denne actionfyldte animerede serie, mens de udforsker de fjerneste afkroge af rummet på deres uendelige jagt på en god master!
Slut dig til R2-D2 og C-3PO, mens de drager ud på spændende eventyr drevet af nervepirrende farer… og hylende morsom sjov! År før de møder Luke Skywalker, strejfer jeres yndlings Star Wars-droider rundt i galaksen på deres uendelige jagt på at finde, hvad hver eneste venlige robot ønsker mest - en god master! Nyd alle 13 afsnit af denne actionfyldte animerede serie og del Artoo og Threepios tidlige eskapader, mens de udforsker de fjerneste afkroge af rummet og gør det, de gør bedst: komme i PROBLEMER… igen og igen!