Teknologiske vidundere
Denne helt nye serie afslører de fantastiske tekniske færdigheder i verdens mest spektakulære menneskeskabte konstruktioner. Fra verdens største fly og fritspændende kuppel til den højeste bygning og det største rumskib – alle disse superstrukturer bliver pillet fra hinanden med topmoderne CGI-teknologi og ekspertindsigt for at afsløre de spændende innovationer, der gør drøm til virkelighed.