Scanning af fortiden
Bygningsingeniøren Steve Burrows leder et hold af laserscanningseksperter i Jordan.
Bygningsingeniøren Steve Burrows er med et hold af laserscanningseksperter i St. Paul's Cathedral.
Holdet rejser til Egypten for at scanne pyramiderne, de mægtige faraoers gravkamre.
Ekspertholder benytter laserscanningteknologi til at afdække Colosseums hemmeligheder.
Ved hjælp af laserscanningsteknologi afdækker vores eksperter inkabyen Machu Picchus hemmeligheder.