That one word - Feyenoord
Feyenoord fodboldklub er tvunget til at blive indendørs i hele 2020/21 sæsonen på grund af den globale COVID-19 pandemi. Men sjældne optagelser indefra klubbens omklædningsrum og bag de lukkede døre til bestyrelsesmøderne, bringer klubben og alle dens vigtige personer tættere på tilskuerne end nogensinde tidligere.