The Best Heart Attack of My Life
Ariel Santoro er en overset, overvægtig og kæderygende ghostwriter, der lige er blevet droppet af sin kone. Efter råd fra sin chef rejser Ariel til Uruguay for at rense hovedet og skrive, og han inviterer Concha, en smuk flamencodanserinde, som han for nylig har mødt, med. Rejsen og en vild nat med udskejelser, der ender på skadestuen, vil for altid ændre Ariels, Conchas og to Airbnb-værters liv.