The Muppets Mayhem
Efter 45 års rock og rul drager The Electric Mayhem ud på en episk musikalsk rejse for endelig at indspille deres første studiealbum. Med hjælp fra en ambitiøs ung manager må det uendeligt cool og ikoniske Muppet-rockband - bestående af Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot og Animal - virkelig stramme sig an i mødet med nutidens vilde musikbranchen i kampen for endelig at få en platinplade.
Efter 45 års rock og rul drager alles yndlings-Muppetband, The Electric Mayhem, ud på en episk musikalsk rejse med en ambitiøs ung pladeselskabschef der hedder Nora Singh. Hun får overtalt rockmusikerne til endelig at skrive, indspille og udgive deres første studiealbum. I håbet om at redde det døende pladeselskab præsenterer Nora gruppen - med medlemmerne Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot og Animal - for den hektiske moderne musikbranche. Men det evigt cool og ikoniske band har en afslappet stil, som skaber uendeligt mange udfordringer. Med hjælp fra sin søster Hannah, der er en stjerne til sociale medier, og en pudsig Mayhem-superfan ved navn Moog, møder Nora og bandet nogle af nutidens største musikalske superstjerner i deres jagt på endelig at få en platinplade.