Tiny Beautiful Things
Tiny Beautiful Things er baseret på Cheryl Strayeds bestseller-serie, der handler om en kvinde, hvis ægteskab synger på sidste vers, hvis datter knap nok taler til hende, og hvis forfatterkarriere er ikkeeksisterende. Så da en ven foreslår hende at overtage en læserbrevkasse, føler Clare, at hun er den sidste person, der er egnet til jobbet... selvom hun måske er helt og aldeles kvalificeret.