The Killing
Denne dramatiske serie binder tre historier omkring et enkelt mord sammen - detektiverne der arbejder på sagen, ofrets familie og de mistænkte. Med sit udspring i Seattle udforsker historien også lokalpolitik. Som serien udfolder sig, bliver det klart, at der ikke er nogen ulykker. Alle har en hemmelighed, og selvom karaktererne tror, de er kommet videre, er deres fortid ikke færdig med dem.