Før-åbningsrapporten fra Disneyland
Med kun få dage til Disneylands åbningsdag, ser Walt på de sidste detaljer, der er nødvendige for at forsikre at parken vil være klar.
Med kun få dage til Disneylands åbningsdag, ser Walt på de sidste detaljer, der er nødvendige for at forsikre at parken vil være klar. Han begynder med at vise publikum et stort kort af stedet, derefter introduceres Winston Hibler, der guider rundt bag scenen, og viser hvordan Studiets teknikere designede og byggede usædvanlige forlystelser og shows, der snart åbner.