Waking Sleeping Beauty
Waking Sleeping Beauty afslører konflikten før et nyt kapitel i Disneys animationshistorie. Et årti med kreativitet uden ligestykke, der inkluderede Den lille Havfrue, Skønheden og Udyret, Aladdin og Løvernes Konge. Waking Sleeping Beauty er fortalt af de folk, der var til stede: Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney og mange flere. Indeholder afbildning af tobak.