The Lost Letter
En ung dreng er i fuld gang med at pynte op til jul i sit nabolag. Lige indtil han møder den ene beboer, der afskyr højtiden. Drengen er fast besluttet på at sprede lidt glæde i hendes triste verden, men opdager snart sandheden bag hendes manglende julestemning.