Komedie, Science fiction
Det eneste der er farligere, end truslen, de gode borgere i forstaden Glenview står over for, er de fire fyre, der er kommet for at redde dem.
Det eneste der er mere farligt end truslen, de gode borgere i forstaden Glenview står over for, er de fire fyre, der er kommet for at redde dem. Mød nabovagterne: Medmenneskelige Evan (Ben Stiller), den sjove, kærlige familiefyr Bob (Vince Vaughn), det stormundede ”wildcard” Franklin (Jonah Hill) og den fraskilte kærlighedsjæger Jamarcus (Richard Ayoade).