Snabba cash II
Efterfølgeren til den dramatiske "Snabba Cash" følger JW, der var en lovende studerende på Stockholm School of Economics, men hans trang til hurtige penge blev hans undergang. Efter fire år i fængsel vil han nu have styr på sit liv, men det er ikke helt nemt, da han bliver suget ind i livet som forbryder igen.