Snabba cash: Luksuslivet
I den sidste del af "Snabba Cash"-trilogien er JW i eksil og fast besluttet på at finde ud af, hvad der er sket med hans forsvundne søster Camilla. Sporene fører til Stockholms underverden. Jorge vil lave et sidste kup - det største røveri nogensinde mod en værditransport i Sverige. Natalie Krajnic bliver dog fanget i krydsilden, og hun bliver inddraget i en magtkamp i den serbiske mafia.