Nabokrigen
Efter en skandale vender Hanna tilbage til hjembyen Värmland. Søsteren Emma skal hjælpe den tidligere statsminister Carlsson med at falde til og håndtere naboen Harry. Hanna tager Harrys parti og finder både venskab og mod.