Emma
En film om Emmas hævn og et behandlingshjem som så mange andre, hvor individet ikke findes. ”Det er bedst, hvis du vænner dig til det,” siger de andre piger. Men Emma vil ikke vænne sig til det. Trods sin taknemmelighed overfor behandlingshjemmet, der hjalp hende med at blive stoffri, vælger Emma en anden vej – sin egen! Emma handler om mod, integritet, håb, glæde og kærlighed til livet.