Dampbåden Willie
Den første Mickey Mouse tegnefilm, der er udgivet, og den første tegnefilm med synkroniseret lyd. Mickey Mouse er en drilagtig skibsassistent på en flodbåd, der er underlagt den tyranniske kaptajn Sorteper.
Den første Mickey Mouse tegnefilm, der er udgivet, og den første tegnefilm med synkroniseret lyd. Mickey spiller, til Minnies glæde, “Turkey in the Straw” ved hjælp af cirkusdyr som sine instrumenter. Den tyranniske kaptajn Sorteper morer sig ikke, og Mickey ender med at skrælle kartofler inde i skibet.