Wimpy Kid 2: Rodrick styrer
Den angstplagede og uheldsramte mellemskolelev Greg Heffleys vilde spilopper fortsætter, denne gang med fokus på hans komplicerede forhold til sin storebror Rodrick. Denne gang står Greg over for sin største udfordring nogensinde: han skal overleve en weekend alene hjemme med Rodrick og overholde alle sin brors tiltagende regler.