Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules
Greg starter på det næste klassetrin med selvsikkerheden og venskaberne intakte samt et godt øje til byens nye pige, Holly Hills. Men på hjemmefronten ligger Greg stadig i krig med storebroderen Rodrick, hvorfor forældrene har tildelt dem den værst tænkelige ”straf”: Drengen skal tilbringe kvalitetstid sammen.