Flight Of The Phoenix
Et action-eventyr, hvor en flok overlevende fra et flystyrt – udstødte fra samfundet, som ingen vil savne - er strandet i den mongolske ørken uden håb om at blive reddet. Mens de forsøger at bygge et nyt fly med dele fra det gamle vrag i håb om at kunne flyve tilbage til civilisationen, oplever de deres egen genfødsel.