The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
Anklager om misbrug splitter en familie fra Utah og starter en bitter forældremyndighedssag. Da en domstol beordrer genforening med faren, barrikaderer Ty og Bryn sig på et værelse i 54 dage. Herfra livestreamer de deres protest og forvandler krisen til et viralt opgør.
Anklager om misbrug splitter en familie i Utah, og en bitter kamp om forældremyndigheden bryder ud. Da retten pålægger børnene at deltage i et kontroversielt genforeningsprogram, tager Ty og Bryn sagen i egen hånd. De barrikaderer sig på et værelse i 54 dage, livestreamer deres protest og forvandler en intim familiekrise til et landsdækkende, viralt opgør.
Anklager om misbrug splitter en familie. Børnene Ty og Bryn tager over og barrikaderer sig.