My Grandfather Charles Manson
Sophia har altid været den pæne pige, men hendes jagt på sin ukendte bedstefar fører til en chokerende opdagelse: Han er CHARLES MANSON, historiens mest berygtede forbryder. Sophia får adgang til medlemmer af Manson-familien og eksklusive optagelser, der afslører monsteret. Hvad har Sophia arvet, og hvordan skal hun håndtere sin families tunge arv?
Sophia har altid været den pæne pige og sin fars klippe, men hendes jagt på sin ukendte bedstefar fører til en chokerende opdagelse: Han er CHARLES MANSON, historiens mest berygtede kriminelle, og han ligner til forveksling hendes elskede far. Opdagelsen kaster Sophia ud i en underverden af Manson-familiemedlemmer og upålidelige fortællere, mens hun optrævler sin bedstefars liv. Undervejs giver hendes genetik adgang til hidtil ukendte optegnelser og lydoptagelser, der på chokerende vis belyser Mansons patologi. Men jo mere Sophia afdækker, desto mere anstrengt bliver forholdet til hendes far. For Sophia er der ingen vej tilbage. Hvad har hun arvet, og hvordan skal hun forlige sig med sin families arv?