Receta Del Equilibrio, La
Ricard Camarena, hvis grøntsagsbaserede madlavning har givet ham to Michelin-stjerner, står over for udfordringen med at genåbne sine restauranter efter nedlukningen. Uvidende om pandemien har Valèncias plantage fortsat sin naturlige vækstcyklus.