A Chef and Her Lucky Star
Da kokken Isabelle Arpin slutter sig til restauranten Alexandre i Bruxelles, ved hun, at kun en Michelin-stjerne kan redde den. I månederne op til og efter annonceringen af Michelin-stjernen følger denne film en kvindelig koks vej frem i gastronomiens meget maskuline verden.